A weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információ Rendben
Termékek Menü
Ön itt jár: > >

GYIK

I. Bejelentkezés, regisztráció

1. Hogyan tudok regisztrálni?
Kattintson a felső menüsorban található „Regisztráció” menüpontra. Regisztráció esetén alap- és belépési adatok, számlázási- és szállítási cím adatok megadása szükséges. Az e-mail címe egyben a felhasználóneve is. Az adatok kitöltését követően nyilatkozhat arról is, hogy szeretne-e hírlevelünkre feliratkozni. Részletek...

2. Hogyan tudok a későbbiekben belépni az oldalra?
Ha már regisztrált vásárló, és szeretne bejelentkezni, kattintson a felső menüsorban található „Belépés” linkre, majd az e-mailes bejelentkezés blokknál adja meg a regisztrációkor megadott e-mail címét és jelszavát, majd kattintson a „Belépés” gombra.

3. Mi a teendő, ha elfelejtettem a jelszavamat?
Klikkeljen a felső menüsorban található „Belépés” menüpontra, majd a jobb oldalon található „Elfelejtettem a jelszavam!” linkre. E-mail címe megadása után felhasználói fiókjához biztonsági okokból új jelszót generálunk, melyet e-mailen továbbítunk Önnek. Ezt követően régi jelszavát már nem tudja használni. Amennyiben szeretne újra egy könnyebben megjegyezhető jelszót használni, akkor javasoljuk, hogy a generált jelszavát változtassa meg a belépést követően. Ha nem érkezik meg a jelszó emlékeztető, akkor vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, és mi segítünk.

4. Mit tegyek, ha még a felhasználónevem (e-mail-címem) sem jut az eszembe?
Sajnos ebben az esetben újra kell regisztrálnia.

5. Hogyan módosíthatom a regisztrációkor megadott adataimat?
Amennyiben módosítani szeretné adatait, először lépjen be az oldalunkra. Ezt követően megjelenik fent egy lenyíló menü „Üdvözlünk...” szöveggel. Álljon rá az egérrel a menüpontra, és kattintson a „Fiókom adatai” lenyíló menüpontra. A módosítandó adat jellegének függvényében válassza ki a megjelenő műveletek között az Önnek megfelelőt.

6. Hogyan módosíthatom a jelszavamat?
Kövesse a 6-os pontnál leírtakat, és válassza a „Jelszó módosítása” opciót.

7. Hol kezelhetem a szállítási címeket?
Kövesse a 6-os pontnál leírtakat, és válassza a „Címek módosítása” opciót.

8. Hol tudom megtekinteni rendeléseim adatait?
Kövesse a 6-os pontnál leírtakat, és válassza a „Korábbi rendeléseim” opciót.


II. Vásárlás

1. Lehet-e személyesen vásárolni?

Hamarosan!

2. Hogyan zajlik a vásárlás folyamata?
A vásárlás lépései a következők:

  • A részletes termékoldalon adja meg a kívánt mennyiséget, majd nyomjon rá a „Kosárba rakom” gombra.
  • Az oldal fejléc részében található „Kosár” grafikára állva leellenőrizheti a kosár tartalmát. Szükség esetén módosíthatja a kosárban lévő termékek mennyiségét, illetve törölheti a felesleges termékeket, ha rákattint ugyanerre a grafikára vagy a „Megtekintés” linkre. A rendelt termékek listájának véglegesítését követően a „Pénztár” gomb megnyomásával kezdeményezheti a tényleges megrendelést.
  • A rendelés feladásának 2. lépésében a számlázási- és szállítási cím szerkesztésére és megadására van lehetőség.
  • A 3. lépésben a szállítási módot tudja kiválasztani.
  • A 4. lépésben válassza ki a fizetési módot.
  • Adategyeztetés céljából az oldalon megjelennek a rendelt termékek, és a rendelés folyamán megadott összes adat. A „MEGRENDELÉS” gomb megnyomásával véglegesítheti a rendelését. Amennyiben a megjelenített adatokban hibát fedez fel, akkor használja a rendelési lépések mellett található „Módosítás" gombot!
  • A rendelés sikeres rögzítése esetén megjelenik a köszönő oldal és a hozzánk beérkezett megrendelését e-mailben automatikusan visszaigazoljuk.

Erről részletesebben a vásárlási feltételek oldalon is olvashat.

3. Mit jelent a termékeknél a raktáron, előrendelhető státusz?
Raktáron - A termék a nyilvántartásunk szerint elérhető.
Előrendelhető - Az előrendelhető terméket 1-3 héten belül legyártjuk és utána azonnal szállítjuk.

4. Mit tartalmaz a vételár?
Az oldalunkon feltüntetett árak a fizetendő árak, melyek 0% ÁFA-t tartalmaznak. Szállítási költséget nem tartalmazzák.

5. Hogyan kapok visszaigazolást a rendelésről?
A rendelés feladása után egy automatikus értesítőt küldünk, mely tartalmazza a rendelés adatait, és további tájékoztató jellegű információkat. Amennyiben megkapta ezt az értesítőt, ez azt jelenti, hogy a rendelés sikeresen rögzült, és a feldolgozása folyamatban van. Amennyiben ez az értesítő 2 órán belül nem érkezik meg, akkor kérjük, hogy értesítse erről ügyfélszolgálatunkat. A rendelésének státuszáról folyamatosan küldünk ki értesítőt:

  • Ha csomagját átadtuk kiszállítás céljából partnerünknek
  • Ha csomagja átvehető üzletünkben
  • Ha csomagja megérkezett a kijelölt átvételi pontra

6. Nem kapok értesítő, visszaigazoló üzenetet!
Első körben kérjük ellenőrizze, hogy helyes, működő e-mail-címet adott-e meg! (Az email-címet belépés után a fiókadatainál szerkesztheti.) Ha nincs elgépelve, elvileg működik, és mégsem érkezik rá tőlünk levél, érdemes ellenőriznie a spam mappa tartalmát (nem teszi-e oda a szolgáltató a tőlünk érkező üzeneteket), végső esetben pedig egyeztetés után újra kiküldjük a visszaigazoló üzenetet vagy kicseréljük azt egy másik, általad megadott, működő email-címre.

7. Nem kaptam választ az e-mailemre!

Minden érdeklődő e-mail-re 24 órán belül igyekszünk válaszolni. Ha mégsem reagáltunk az üzenetére akkor valószínűleg nem kaptuk meg. Ez esetben kérjük, ismételten küldje el a levelet, de még biztosabb, ha a weboldalon található űrlapot használja!

8. Mi a teendő, ha hibásan adtam fel a rendelést?

Amennyiben rendelését már továbbította felénk, és a megadott adatokban hibát fedezett fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. A rendelését azonnal tudjuk módosítani az igényének megfelelően, ha még nem adtuk át kiszállítás céljából partnerünknek.


III. Szállítás

1. Sikeresen feladtam egy rendelést. Mi a következő lépés?

A hozzánk beérkezett rendeléseket automatikusan visszaigazoljuk. A rendelést érintő további fontos eseményekről e-mail formájában folyamatosan tájékoztatjuk Önt.

2. Milyen szállítási módokat választhatok?

  • Személyes átvételi pont Pécsen: Értékhatártól függetlenül a legolcsóbb megoldás, hiszen ingyenes. Részletek…
  • Házhozszállítás futárszolgálattal: A legkényelmesebb szállítási mód, hiszen ilyenkor a Bartha Handmade házhoz megy. Részletek…
  • Személyes átvétel GLS CsomagPonra történő szállítással: Kényelmes szállítási megoldás, az ország több mint 650 GLS CsomagPontjára. A kiszállított csomag a kiszállítást követő 5 munkanapig vehető át. Részletek…

3. Ha GLS CsomagPontra kérek szállítást, hol tudom kiválasztani a nekem megfelelő átvételi helyet?
A pénztár oldal 3. lépésénél (szállítási mód) egy térképes kereső segítségével tudja bejelölni az Önnek megfelelő átvételi pontot.

4. Mennyibe kerül a szállítás?

A házhozszállítás 29.900 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes, ennél kisebb összegű vásárlás esetén akár 990 Ft-tól is kiszállítjuk Önnek. Részletek…

5. Ha olyan terméket választok, aminél látom az ingyenes kiszállítás jelölést, akkor a többi termék szállításáért fizetnem kell?
Ha olyan terméket vásárol, aminél látja az ingyenes kiszállítás címkét, akkor a többi termék szállításáért sem kell fizetnie Magyarország területén belül, amennyiben egy rendelésként adja le őket.

6. Mennyi idő alatt történik meg a kiszállítás?
A szállítási idő függ a kiválasztott szállítási módtól, de ha minden rendelt termék raktáron van, akkor jellemzően 1-3 munkanap.

7. Hol tudok érdeklődni a csomagom szállítása felől?
A regisztrációkor megadott e-mail címre értesítőt küldünk, miután átadtuk csomagját a szállítást végző cégnek. Amennyiben a szállítással kapcsolatosan van kérdése, akkor kérjük, hogy hívja a szállítást végző partner cégünk központi ügyfélszolgálati számát, vagy a Bartha Handmade webáruház ügyfélszolgálatát.

Valós idejű online csomagkövetés: Részletek...
GLS ügyfélszolgálat: +36 1 802 02 65 (H-P: 7-18)
Bartha Handmade webáruház: +36 30 283 2165 (H-P: 8-16)

8. Mit tegyek, ha átvételkor hiányzik vagy sérült valamelyik megrendelt csomag?
Kérjük, hogy a csomagját a futár előtt szíveskedjen mennyiségileg és minőségileg megvizsgálni, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. A jegyzőkönyvet a futárral minden esetben írassa alá! Kérjük, hogy minket is értesítsen a kapcsolat oldalon megtalálható elérhetőségünk valamelyikén, hogy mihamarabb orvosolni tudjuk a problémát. Amennyiben lehetséges kérjük, hogy e-mailt is írjon az esetről, hogy legyen írásos nyoma a bejelentésének. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem fogadunk el!

9. Nem kaptam meg a csomagot, csak kézbesítési értesítőt találtam!
Ez azt jelenti, hogy a futárunk megkísérelte kivinni a csomagját, de nem találta Önt otthon. Az értesítőn feltüntetésre került a futárszolgálat elérhetősége, valamint a csomagazonosító. Kérjük ezek alapján vegye fel a futárral a kapcsolatot, és biztosan találnak egy másik időpontot, amikor sor kerülhet a csomag átvételére.

10. Külföldön élek, vállalnak szállítást Magyarországon kívülre?
Amennyiben nem Magyarországon él, vagy a munkája átmenetileg elszólította hazánkból, akkor is rendelhet Bartha Handmade termékeket, hiszen Európa számos országába szállítunk! Részletek...
Fontos tudni, hogy külföldi szállítási cím esetén nem érvényesíthető az ingyenes szállítás.


IV. Fizetés

1. Hogyan tudok fizetni a termékekért?
Webáruházunkon keresztül előre fizethet bankkártyával, átutalással vagy Paypal-el. Utánvétes fizetési mód választásakor a csomag átvételekor kell kiegyenlítenie a rendelés összértékét készpénzzel. GLS CsomagPonton vagy átvételi pontunkon készpénzzel vagy webáruházunkon már előre fizetve lehet a megrendelt terméket rendezni. Részletek...

2. Átutalás esetén milyen számlaszámra utaljam a pénzt?
Az átutaláshoz szükséges adatok a következők:
 
  • Kedvezményezett bankja: CIB Bank Zrt.
  • Kedvezményezett neve: Bartha Sándor
  • Kedvezményezett számlaszáma: 10701214-69847545-51100005
  • Megjegyzés rovat: Kérjük tüntesse fel a rendelés számát!


3. Bankkártyás fizetést választottam és nem töltődött be az CIB Bank fizető oldala illetve sikertelen volt a fizetés, mit tegyek?
Sikertelen bankkártyás fizetés esetében két lehetőség közül tud választani:

  • Első lehetőségként megrendelheti újból a termékeket és végig megy a rendelés folyamatán, hogy betöltődhessen az CIB Bank fizető oldala, ahol megkísérelheti újra a bankkártyás fizetést.
  • Második lehetőség a már meglévő rendelése fizetési módjának átállítása kérésére átutalásra vagy utánvételre. Ez esetben kérjük jelezze nekünk melyik fizetési módot választotta.

V. Ajándékkártya
 

1. Mi az ajándékkártya?
Az ajándékkártya egy előre kifizetett értékkártya, funkciójában az ajándékutalványhoz hasonlítható, amely termékvásárláskor a megadott elfogadóhely hálózatában használható fel.

2. Hogyan használjam az ajándékkártyát?
A kártya elfogadása a webáruház pénztár oldalán lévő „Kupon beváltása” mezőbe történik a kártyaszám beírásával. Továbbá az ajándékkártyát igazoló számla számának a megjegyzés rovatba történő feltüntetésével kell hitelesíteni a jogos kártya felhasználását. Ha a megvásárolni kívánt termék(ek) értéke magasabb, mint a kártyán rendelkezésre álló összeg, úgy a különbözetet más fizetőeszköz (előreutalás, online bankkártyás fizetés, PayPal, másik ajándékkártya) segítségével fizetheti ki.

3. Hol használhatom fel a kártyámat?
Az ajándékkártya kizárólag a https://www.barthahandmade.hu webáruházban használható fel.

4. Mi a teendő az ajándékkártyával, ha a kártyán szereplő összeg elfogyott? El lehet dobni?
Igen, a kártya eldobható, ismételten nem tölthető fel.

5. Bárki felhasználhatja az ajándékkártyát?
Igen. Mivel név nem szerepel a kártyán, így nem csak a kártyabirtokos használhatja, hanem tetszés szerint másra is átruházható.

6. Az ajándékkártya megvásárlása vagy használata feljogosít árengedményre vagy más jellegű kedvezményre?
Nem. Az ajándékkártya a rajta szereplő egyenleg erejéig vásárlásra használható fel, más árengedményre, kedvezményre nem jogosít. Az ajándékkártyára feltöltött összeg nem kamatozik.

7. Mi történik, ha nem vásárolom le a kártyán szereplő teljes összeget?
Az ajándékkártya egyszeri vásárlásra jogosít, ezért érdemes felhasználni a teljes összeget, mert abból visszaadni sajnos nem tudunk.

8. Időben korlátozott az ajándékkártya felhasználhatósága?
Igen, a kártya a vásárlás időpontjától számított 1 évig érvényes, a rátöltött összeg felhasználása az érvényesség ideje alatt lehetséges. Az érvényesség lejártát követően a kártya vásárlás ellenértékének kiegyenlítésére nem használható fel, a fel nem használt összeg visszatérítésére nincs mód.

9. Készpénzre váltható-e a kártyán lévő egyenleg?
Nem, a kártyán lévő egyenleg sajnos nem váltható.

10. Mit tegyek, ha ellopták vagy elhagytam az ajándékkártyámat?
Késedelem nélkül jelezze ezt a tényt az ügyfélszolgálatunknak. Amennyiben még nem használták fel a ajándékkártya egyenlegét a webáruházunkban, akkor mi azonnal letiltjuk azt. Ön pedig Igényelhet új ajándékkártyát, amelyre átvezetjük a fel nem használt összeget és postázzuk azt Önnek. Az ajándékkártya pótlás díja 2.000 Ft/kártya.

11. Igényelhetek új ajándékkártyát, ha megrongálódott?
Igen, igényelhet új ajándékkártyát, amelyre átvezetjük a régi ajándékkártya fel nem használt összeget és postázzuk azt Önnek. Az ajándékkártya csere díja 2.000 Ft/kártya.

 

Nem találta meg a választ a kérdésére? Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megválaszolhassuk.