A weboldalunkon cookie-kat használunk annak érdekében, hogy legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információ Rendben
Termékek Menü
0

Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás, Paypal, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása egy munkanapon belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Házhozszállítás GLS futárszolgálattal (990 Ft - tól)

Csomagsúly Díj (Bruttó)
0,1 - 5 kg 990 - 1490 Ft
5 - 10 kg 1490 - 1690 Ft
10 - 15 kg 1690 - 1890 Ft
15 - 20 kg 1890 - 2090 Ft
20 - 30 kg 2090 - 2590 Ft
30 - 40 kg 2590 - 3090 Ft


29 900.- Ft értékű vásárlás esetén Magyarország területére a szállítás INGYENES!

  • Háztól házig szállítás minden címre (8-17 óra között)
  • Ingyenes kézbesítési kísérlet háromszor
  • Kézbesítés akár az esti órákban, 17-20 óra között (csak GLS depó városokban)
  • Személyes átvétel GLS CsomagPontban
  • Személyes átvétel GLS depóban
  • Online csomagkövetés

Megrendelését a GLS futárszolgálat szállítja ki rugalmas kézbesítés keretén belül, munkanapokon 8-17 óra között az Ön által megadott címre.

A futárszolgálat részére történt csomag átadásakor egy e-mailben tájékoztatjuk Önt a szállítás napjáról.

A rugalmas kézbesítési kísérlet szolgáltatás keretén belül a futár háromszor próbálja meg a csomagot kézbesíteni! A csomag feladásakor e-mailben értesítjük, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén e-mailben értesítést kap, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát (+36-1/802-02-65) és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítés idejéről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre. Az e-mailben megadott linken keresztül Ön kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt a legközelebbi GLS depóban, illetve egy meghatározott listából kiválasztott GLS Csomagpontban. Szállítási idő 1-3 munkanap.

Kérjük, hogy a csomagját a futár előtt szíveskedjen mennyiségileg és minőségileg megvizsgálni, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. A jegyzőkönyvet a futárral minden esetben írassa alá! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem fogadunk el!

GLS CsomagPontra történő szállítás (990 Ft)

  • Több mint 650 GLS CsomagPont országszerte
  • GLS CsomagPont akár utánvéttel is (csak készpénzfizetési mód)
  • GLS CsomagPont térképes keresője
  • Online csomagkövetés

Megrendelését az Ön által megadott GLS csomagpontra szállítjuk. A GLS e-mail-ben tájékoztatja arról, hogy a csomagja megérkezett a GLS CsomagPontba. Az értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átvehető a küldemény (akár hétvégén is), figyelembe véve a csomagátvevő helyek nyitva tartási idejét. Amennyiben a címzett nem veszi át a csomagot, az érkezéstől számított 3. munkanapon belül e-mailben emlékeztetőt kap. Az átvételnél be kell mutatnia a személyazonosságot igazoló okmányát és hivatkoznia kell a csomagszámra.

A barthahandmade.hu ajándékkártyára vonatkozó általános szerződési feltételei:

A Bartha Handmade ajándékkártya vásárlásakor elfogadod a jelen feltételeket. A Bartha Handmade ajándékkártya Magyarországon a www.barthahandmade.hu weboldalon a Bartha Handmade termékeire váltható be. A kártya használata egyet jelent a jogi feltételek elfogadásával. A Bartha Handmade fenntartja a jogot, hogy a jelen feltételeket megváltoztassa. Mindennemű ajándékkártyával kapcsolatos bejelentés, illetve reklamáció és a felhasználás csak a vásárláskor kapott feltöltést igazoló számlával lehetséges. Kérjük, hogy emiatt gondosan őrizze meg!
Köteles vagy helyes e-mail-címet megadni a Bartha Handmade ajándékkártya kézbesítéséhez. Amennyiben az általad megadott e-mail-cím nem erősíthető meg, a Bartha Handmade fenntartja a jogot az ajándékkártya kézbesítésének visszatartásához.
Bartha Handmadenek joga van egyes termékeit, illetve szolgáltatásait kizárni az ajándék kártyával megvásárolható termékei, szolgáltatásai közül.
A kártyára töltött összeg első felhasználására leghamarabb a feltöltés napját követő napon kerülhet sor.
Az ajándékkártya tulajdonosának azt kell tekinteni, akinek a kártya a birtokában van, az ajándékkártya bárkire szabadon átruházható. A Bartha Handmade a feltöltést követően a kártya tulajdonjogát semmilyen körülmények között nem vizsgálja, az ez irányú kérelmek teljesítését kizárja.
Ajándékkártyáját ne dobja ki addig, míg megrendelését kézhez nem vette, hiszen az ajándékkártya szükséges esetleges reklamációk vagy visszáruzás során szükséges lehet.

Mit érdemes tudni a Bartha Handmade ajándékkártya feltételeiről?

  • Az ajándékkártya készpénzt helyettesítő fizetőeszköz.
  • Az ajándékkártya egyszeri vásárlásra jogosít, ezért érdemes felhasználni a teljes összeget, mert abból visszaadni sajnos nem tudunk.
  • Ha a megvásárolni kívánt termék(ek) értéke magasabb, mint a kártyán rendelkezésre álló összeg, úgy a különbözetet más fizetőeszköz (előreutalás, online bankkártyás fizetés, PayPal, másik ajándékkártya) segítségével fizetheti ki.
  • Az ajándékkártya kizárólag a https://www.barthahandmade.hu webáruházban használható fel.
  • A kártya nem személyhez kötött, így szabadon átruházható.
  • Az ajándékkártya elvesztése, eltulajdonítása, megrongálódása, megsemmisülése esetén nem vállalunk felelősséget, továbbá a Bartha Handmade-nek nem áll módjában jóváírni, vagy visszatéríteni a kártya aktuális egyenlegén szereplő, még el nem költött összeget. Kérjük, a feltöltött kártyákat kezelje úgy, mintha készpénz lenne.
  • Az ajándékkártya nem tölthető újra és visszavásárlására nincs mód.
  • A kártyán lévő összeg nem utalható át bankkártyára, nem váltható készpénzre és egyéb fizetési eszközre, illetve nem kamatozik.
  • Az ajándékkártya egyenlege nem fordítható másik ajándékkártya vásárlására, sem a szállítási költség kiegyenlítésére.
  • A kártya a vásárlás időpontjától számított 1 évig érvényes, a rátöltött összeg felhasználása az érvényesség ideje alatt lehetséges.
  • Az érvényességi időt nem áll módunkban meghosszabbítani.
  • Az érvényesség lejártát követően a kártya vásárlás ellenértékének kiegyenlítésére nem használható fel, a fel nem használt összeg visszatérítésére nincs mód.
  • A kártya elfogadása a webáruház pénztár oldalán lévő „Kupon beváltása” mezőbe történik a kártyaszám beírásával. Továbbá az ajándékkártyát igazoló számla számának a megjegyzés rovatba történő feltüntetésével kell hitelesíteni a jogos kártya felhasználását.
  • A kártya jóváírás és felhasználás valutaneme: HUF
  • A kártyára helyezhető minimális összeg 5.000 Ft, maximális összeg 300.000 Ft.
  • A kártya a bankkártyával azonos méretű.
  • A kártya névértéke teljes egészében – levonás nélkül – levásárolható.


A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést iktatják, utólag hozzáférhető lesz.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. A kiszállítás költségét nem áll módunkban visszatéríteni. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Kapcsolat" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben (info@barthahandmade.hu) kerülhet sor.